سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نشانه دوستی خدا، دوست داشتن یاد خداستو نشانه دشمنی با خدا، دشمنی با یاد کردن خداست . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 91 تیر 8 , ساعت 10:57 عصر

اگر خورشید محو تماشای تو نیست...
دلگیر نشو، از پشت کوه اومده!
 

 

با یار هزار درد دل دارم من
آری دل بی صبر خجل دارم من
 

اس ام اس 9 تیر 91

اینا همه جنازه کسانی است که به تو چپ نگاه کردن!
 

آخر حکایت عشق نرسید کلاغ به خونه
شد این پایان کهنه واسه دنیا یه بهونه
 

 

یه شب خوب تو آسمون، یه ستاره چشمک زنون، خندید و گفت: کنارتم، تا آخرش تا پای جون، ستاره ی قشنگی بود، آروم و ناز و مهربون، ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون، اما زیاد طول نکشید عشق من و ستاره جون، ابری اومد ستاره رو دزدید و برد نامهربون، حالا شبا به یاد اون، زل می زنم به آسمون، دلم می خواد داد بزنم این بود قول و قرارمون، تو رفتی و از خودتم، نذاشتی حتی یه نشون..

می دونی فرق تو با فرغون چیه؟
اون گل می بره، تو دل!

 

می دونی این چیه؟ این منم که از دوری تو مردم!

اس ام اس عاشقانه تابستان 91

هه هه هه ....سلام ببخشید نفس نفس میزنم من یه اس هستم تمام راهو بخاطر تو دویدم یکی بهم گفت زود بیام پیشت بهت بگم :دوست دارم

 

این جهانی که همش مضحکه تکراره
تکه تکه شدن دل چه تماشا داره



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

 

تبادل لینک
تبادل لینک رایگان
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک
تبادل لینک